- Ειδήσεις
- Adventures
- Assassin's Creed Odyssey: "Ακολουθούμε την ιστορία και δίνουμε δική μας προσέγγιση"
Assassin's Creed Odyssey: "Ακολουθούμε την ιστορία και δίνουμε δική μας προσέγγιση"
HotAssassin's Creed Odyssey: "Ακολουθούμε την ιστορία και δίνουμε δική μας προσέγγιση"
Πληροφορίες
Η Ubisoft μίλησε για το setting του νέου παιχνιδιού.
Η Ubisoft μίλησε για το ιστορικό υπόβαθρο στο οποίο βασίζεται πλέον η σειρά Assassin’s Creed.
Πολλοί είναι οι fans ου συζητούν επανειλημμένα το storyline και τα settings στα οποία στήνονται οι νεότεροι τίτλοι της σειράς Assassin’s Creed. Μπορεί το franchise να ξεκίνησε με γεγονότα του Μεσαίωνα ή μετέπειτα γενεών, ωστόσο όσο πάμε και επιστρέφουμε όλο και πιο πίσω χρονικά. Το Assassin’s Creed Origins μας παρουσίασε το πώς γεννήθηκε η αδελφότητα των δολοφόνων, ενώ το επερχόμενο Odyssey στην αρχαία Ελλάδα θα μας μεταφέρει ακόμα πιο πίσω. Έτσι η Ubisoft έσπευσε να προβεί σε δηλώσεις σχετικά με το σκεπτικό τους γύρω από την ιστορία του παιχνιδιού.
Τον λόγο, για την ακρίβεια πήρε ο Marc-Alexis Cote, παραγωγός του Assassin’s Creed Odyssey: “Θυμάμαι όταν δουλεύαμε για το Syndicate και κρατούσαμε καθημερινές σημειώσεις του τι έκανε ο καθένας. Προφανώς δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι αντίστοιχο στο 400 π.Χ.” . Σχετικά με τα παράπονα που έγιναν περί μυθολογικών τεράτων στο παιχνίδι πρόσθεσε: “Αν δεν βλέπαμε τα μυθολογικά τέρατα στο Odyssey θα ήταν απογοητευτικό, επομένως να είστε βέβαιοι πως θα υπάρχουν. Είναι αναπόσπαστο στοιχείο του κόσμου που έχουμε δημιουργήσει και εμπεριέχουν σημαντικές εξηγήσεις που θα διατηρηθούν σε όλη την πορεία του franchise”.
Δεν θα μπορούσε να μην αναφερθεί και στα Pieces of Eden για τα οποία είχε να δηλώσει: “Ένα από τα πιο cool πράγματα που διαθέτει το Assassin’s Creed και αγαπούν οι fans μας είναι πως μπορούμε να εξηγήσουμε την ιστορία με διαφορετικό τρόπο. Το Apple of Eden καλύπτει τον παραπάνω ισχυρισμό και με το παραπάνω, γι’ αυτό και δίνουμε αξία στα μυθολογικά πλάσματα. Διότι είναι πραγματικά ένα κομμάτι αυτού του setting”.
Όταν ρωτήθηκε για τα ιστορικά πρόσωπα και τον ρόλο που παίζουν στο Odyssey ανέφερε: “Πάντα χρησιμοποιούσαμε την δικαιολογία ‘Έτσι έχει γραφτεί στην ιστορία, άρα έτσι έγινε’. Μπορεί να ακολουθούμε πιστά την ιστορία, αλλά δίνουμε την δική μας προσέγγιση. Παρότι έχουμε βρει πολλές διαφορετικές εξηγήσεις για ορισμένα πράγματα μέσα από την δύναμη του Animus, ένα παιχνίδι δεν είναι ταινία. Την στιγμή που θα κουνήσετε τον μοχλό, θα μετακινηθείτε αριστερά ή δεξιά. Δεν θα έπρεπε να κρυβόμαστε πίσω από την δικαιολογία του ότι έτσι συνέβη στην ιστορία, αφού λαμβάνουμε αποφάσεις κάθε δευτερόλεπτο που παίζουμε. Όταν αρχίσαμε να δημιουργούμε το Odyssey, ένα από τα πράγματα που ένιωσα πως μας έλλειπε ήταν η ουσιαστική ενέργεια”.
Όλα αυτά οδήγησαν στο κομμάτι των αποφάσεων που θα παρουσιαστεί ιδιαίτερα έντονο στο νέο Assassin’s Creed: “Με βάση το τι θα απαντήσετε, ίσως οδηγήσει σε ένα ολόκληρο ταξίδι. Προσφέρουμε μία προσέγγιση στην οποία δεν σας λέμε πότε ήρθε η ώρα να πάρετε σημαντική απόφαση. Σας τονίζουμε ωστόσο στην αρχή του παιχνιδιού πως οφείλετε να προσέχετε διότι επηρεάζουν σημαντικά την ιστορία. Το κρατάμε κρυφό ώστε οι παίκτες να αντιλαμβάνονται της συνέπειες των πράξεών τους.
Διαβάστε το preview του Assassin’s Creed Odyssey και συζητήστε περισσότερα για αυτό στο σχετικό forum topic.